25 Şubat 2014 Salı

Başlıyoruz

     Evet.Sonunda bir blog açmak için vaktim oldu.Ben de hemen bir blog açmaya karar verdim.İsterseniz öncelikle kendimi tanıtayım.


Adım Hasan Hüseyin Soyadım ise Çağlar.12 yaşındayım ortaokul 7.sınıfa gidiyorum.Biliyorum blog yazmak için yaşım küçük ama akıl yaşta değil baştadır.Bir aralar bir blog açmıştım adı yanlış hatırlamıyorsam "Oyuncum" idi.Ancak hem vakit bulamadığımdan dolayı hem de blogun sürekli güncel kalması gerektiğinden dolayı çünkü haber bloguydu, yazmaya fırsatım olmuyordu.Belirli bir süre sonra ise görüntülenme sayısı durdu ve benim de hevesim kaçıp gitti ta ki bu güne kadar.İnşallah bu blog da diğer blogum gibi belirli bir süre sonra durmaz.

Dediğim gibi başlıyoruz ve blogun konusu adında da olduğu gibi "Bilgiye dair her şey" yani ders notlarım, alıştırmalar, cevap anahtarları, çözümler, testler vb. birçok şey olacak.


Sizi daha fazla sıkmadan yazıyı noktalıyım.Bu bir duyuru yazısı oldu, bundan sonra konular hakkındaki yazılarımı yazacağım.


Esen kalın! 

Unknown

Teknoloji ve derse meraklı birisi.Bilmediği bir şeyi öğrenmeyi ve araştırmayı çok sever.Ortaokula gidiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 BilgiOkur.

Designed by Templateism | MyBloggerLab | Distributed by Rocking Templates